bilder från idag

jag lovade er ju att jag skulle lägga in den där roliga videon, men de blir inte ikväll, för jag glömde att be nadya skicka den. men ialf.. vi va ju hos royana de va jag, nadya, royana och mimmi. jag och nadya nördade oss vid datan och åt chips och dunkade fjortisdunk haha. medans mimmi plattade håret på royana och sminkade henne skit fint, vet inte varför.
sen blev vi tvugna att gå eftersom mimmi och royana skulle äta hos mimmi. så jag och nadya gick och solade, eller jag solade. men nadya försökte klämma sej in bredvid mej, men jag fick lite klastro så jag putta ner henne :p
sen gick jag hem och åt. och kollad epå tv, och sen duschade jag i typ en halvtimme, skit skönt. nu sitter jag och "kolar på tv" och bloggar. snart ska jag kanske göra franskmanekyr om jag orkar :)


jag imorse


usch haha




min solrand, dålig bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0