dom där feta jävla..

okej nu äntligen ska jag berätta om min dag. jag fastnade vid tv:n men nu ska jag berätta hehe. SPÄNNANDE! skoja.

aja min dag började med att jag höll på o missa bussen jag kunde inte springa heller för jag hade försmå klackskor. sen kom jag till skolan och jag fick va där själv ganska länge, och de va jätte tråkigt. sen så kom hon och då blev de najjs. jag åt ingen lunch för alla hade redan ätit så jag åt inget. sen på lunchrasten börja madde o bea asgarva åt varandras hakor haha! men ialf.. efter skolan åkte jag till stan med alma och jennifer sandberg. jag hade bara 10:- som direkt gick åt till en cheesburgare haha. alma köpte gladiatorskor med klack som va jätte snygga och lite annat. sen drog vi hem och jag o alma skulle ta pendeln så vi fick springa. och sen så fick jag kramp i mina tår haha (brukar få de ibland) och alma bah: julia du har inte tid att vila! haha. sen tog vi bussen från terminalen och såg en söt liten tant på bussen. vi åkte hem till alma och drack cola och alma prova sina kläder och jag fotade henne med hennes nya kläder för hon ville ha till bloggen. sen drog jag hem vid halv 7 och åt och sen kollade jag på talang och en film.


jennifer, iza, linnea, alma, swan, lisa, bella, bea, sofia, jag
(bakom gympasalen på lunchen, skit skönt där :)


haha hade tråkigt på no:n ;p


alma och hennes söta hund (som är ganska lik nadyas hund)


alma köpte allt i stan + ett halsband. förutom jackan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0