gårdagen

hejsan, jag kunde inte blogga igår :/ mamma har ju min data, men jag skriver om gårdagen idag istället :)
den började med att jag gick ut me nadya klockan 12 typ. vi chillade och sen gick vi hem till mej och åt och körde gitar hero. sen gick vi ut igen och ringde heta linjen haha. sen gick vi ut med nadyas hund och sofia kom ut också. sen drog nadya hem och jag o sofia drog hem till henne och kollade på me and Marley, den va sådär, jag han inte se hela.
sen kom pappa och hämtade mej och vi åt mat och sen kollade jag på ngt konstigt program om barn som hade as stora tumörer i ansiktet :s

här kommer bilder, har ju inte haft min mobil på länge, så de är lite blandat:

för en vecka sen ungefär :

jag och nadya åt mellis förut på min balkong, skit mysigt :)


ngn onödig bild som jag tog på nadya förut



SOL


haha












fredags:




igår:

nadya kör guitar hero :)


nadyas hund som jag alltid mobbar, mobbade henne även för den här bilden haha
jävla slickad!


mina poäng på gitar hero (a)


rövhål!


nadyas stora balkong


gitar hero


jag utan smink :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0