har fått tillbaka min data-så nu blir de mer bloggning

förlåt bloggen. jag har värsta ångesten för jag inte har bloggat. men mamma har ju som sagt var tagit min data, men nu har jag fått tillbaka den så jag är skit glad. jag fick också ett as tort påskägg, så jag sitter o äter godis istället för frukost :)

så nu tänkte jag berätta lite snabbt om gårdagen.

den började med att jag fixade mej och sådär, sen gick jag ut o mötte sofia o nadya. de va as skönt väder ute så vi solade. sen gick vi till nadya och tog en varsin bulle, skit goda! efter de drog vi hem till royana där hennes 2 systrar och deras kompis även va. vi kollade lite på pirates of carebian och åt chips. sen gick vi ut o sola på royanas balkong och de va skönt men jag va på skit dåligt humör (a) sen skulle royana dra så då drog vi också till en lekpark, så kommer det några småbarn. dom va tyå 6 år och en av dom där tjejerna hade typ handskar med nitar på. och jag tänkte att hon va skit svag, så jag sa att hon skulle slå mej. så tar hon i allt vad hon har och slår mej ashårt på mitt skulderblad så jag flög frammåt och tappade mina solglasögon, haha snacka om att jag blev ägd!
sen va jag tvungen att dra hem för min familj och jag skulle på thai-resturang. den låg vid medborgarplatsen, precis vid bion. de va så jävla god mat där, haha de satt en jävla kråk-kärring brevid som garva som fan -.-

aja nu ska jag ta och äta lite frukost, se skriver jag mer!

bilderna:


nadya, jag och sofia på balkongen


solar


nadyas syster hade tydligen sminkat deras hund, haha


sofia liten, as söt. några år innan jag lärde känna henne ;p


tog från balkongen, skit söt


haha nadya sa att jag tog sönder den, men de va på den sidan hon satt som plankorna ramla?
hur kommer det sej? haha


outfit. skit dålig bild
svart linne-gina
brun kofta-hm(nadyas)
tights-jc

Kommentarer
Postat av: nadya

om bänken : vadå jag ? det var fan när du jävla fetto lyfte på dig :P HAH

2009-04-11 @ 21:42:20
URL: http://nadyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0