jag hissar och dissar


www.picnik.com - så himla bra sida att göra om bilder på. du kan skriva med fina texter, sätta ramar på bilderna och redigera bildern jätte mycket!




naturgodis- skit gott och nyttigt. synd bara att det är mycket dyrare än vanligt godis :(

sommaren- skönt att den snart är här. tänk så mycket mer man kan göra på sommaren än på tråkiga vintern!




plattång- vet att vissa inte kan leva utan sina plattångar men idag så dissar jag dom eftersom dom sliter så himla mycket på håret!



Dålig kamera- jag behöver verkligen en ny mobil med bättre kamera eller en digitalkamera. bloggen blir mycket roligare när man har bättre och finare bilder.

Facebook- är bara inne där typ en gång varannan vecka. så himla tråkigt!

överdrivet långa inlägg- och då menar jag blogginlägg. ingen orkar läsa när någon har skrivit om hela sin dag och berättar verkligen detaljerat om vad dom har gjort. det är därför man ska skriva flera gånger per dag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0