och nu kommer bilder från idag

i det senaste inlägget skrev jag ju att jag och nadya skulle ut en stund och köpa chips. men ialf. vi gick till ica och köpte chips och sen såg vi mimmi och royana. mimmi hade klippt sej skit gulligt. sen gick royana och nadya i förväg och köpte cigg till mimmi medans vi betalde våra saker. sen gick mimmi och jag mötte nadya o royana igen. sen väntade vi på mimmi som va lite seg på att komma. sen gick vi hem till royana och kollade på talang. det va inte så kul idag. de va mest folk som sjöng ju :/ sen gick jag och nadya ut och rökte på royanas balkong så fick vi värsta skrattanfallet. haha omg! inte änns någon idee att jag tar upp vad vi garvade åt för ni kommer inte fatta.men de va bland annat en bild på min mobbe :p sen skulle nadya bajsa och hon va skit seg så jag höll på och kissa på mej. haha jag låg typ på badrumsgolvet och as garva. ja vi har cp-humor


på praoen (fick ta ut allt det där från en hylla :o )


topsen?


haha min mun
lurade min syster att de va mitt r*vhål



haha, jag när jag tog mitt beslut att klippa eller inte



jag med min lugg. den är lite ojämn, men ska fixa det imrn :)


nadyas och mina favvochips


nadya ville att mimmis redbull skulle va med på bilden också xd


bland annat den här bilden jag och nadya garvade åt haha sök
www.jag.se hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0