raman

hejsan, kom nyss hem från raman. det är så jävla skönt och varmt ute nu asså.
jaja nu ska jag berätta min dag. nadya va lite seg på o fixa sej och mamma o angelica höll på o bråka så jag gick ut o väntade på nadya. ganska läng, typ 20 minuter. sen så fixade jag pengar för jag hade fått en trisslott av mamma som jag vann 50:- på (vinner aldig) sen så träffade jag och nadya mimmi av en slump. vi gick mot raman och mötte royana på vägen. vid raman va de skit mysigt, vi gjorde en brasa och royana badade :o galen asså! sen drog vi därifrån typ 10 i 5.

nu ska jag duscha av kroppen lite för jag stinker brandrök från brasan. sen kommer min slälkt hit och vi ska ha påskmiddag. hare bra såläng! :D
haha juste jag har fått fräknar på näsan, och det är inte snyggt asså :/





haha när jag väntade på¨nadya :P


kolla de är fortfarande lite is kvar


brasan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0