skola imrn :(

hejsan svejsan! haha. nu ska jag berätta om min måndag. jag är ju ledig idag också eftersom det är röd dag. jag fixade mej ganska så länge på morronen. sen gick jag o mötte nadya. sen åkte i till gullmars helt i onödan av en anledning. sen hade vi lite kul på vägen hem och sen åkte vi hem till mej. jag åt 2 mackor och sen hällde vi över allt mitt påskgodis till en påse. sen tog vi en buss till skytten, sen därifrån en buss till brb c och därifrån tog vi gullmars bussen. vi hade inget o gör de va därför, för simon och johan va jätte sega. så åkte vi till tyresö och tillbaka haha. och vi missade bussen och eftersom den här dagen räknas som söndag gick de typ inga bussar. så vi missade precis bussen och fick vänta i en kvart på nästa :/ sen påväg hem hoppade vi av vid kulfångsgatan o träffade simon, johan, tobias och oskar. vi gjorde inte så mkt direkt. men sen kom lisa och swan som tydligen hade varit o försökt träffa melina. sen började swan köra lisa i en kundvagn. så kom de en buss och jag, nadya och swan försökte bära in lisa och kundvagnen i bussen. men lisa hoppade ur haha stackarn. och sen så sköt jag in vagnen i bussen. så kommer busschafören och slänger ut vagnen helt galen. sen så stoppa jag den i öppningen så bussen kunde inte stänga dörren haha fan va lack han blev. han bah: bäst att ni springer för polisen kommer snart. men de kom ingen polis. men kul va de ialf :) sen kom johan med moppen och efter en stund skjussade han hem mej o nadya till brandbergen. och jag skulle ta bussen men den gick om 20 minuter. så jag gick istället. fan va kallt de va! när jag kom hem åt jag lite och duschade och nu sitter jag här :p

angående min mobilbloggning så kommer jag kanske fortsätta med det om det inte visar sej att de kostar pengar. och det kommer jag få reda på när jag får nästa räkning :)


dålig bild på lisa och swan precis innan vi bärde in lisa :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: tack =D. jag älskar dom!

2009-04-13 @ 22:24:37
URL: http://sandravanilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0