jobbig dag

shoo!
min måndag va skit trött på morgonen för jag kunde inte somna. sen gick jag och mötte nadya och vi gick till våran prao.
haha där kom jag på hur man säger kattfitta på finska: KISSEVITTO! kisse= katt, vitto=fitta !
åååh, sen va de skit äckligt för vi skulle packa upp grisöron, och dom låg inte i ngn påse elr nånting. men vi behövde inte packa upp dom som tur va :o sen tog vi en paus och jag köpte lite godis. sen efter praoen gick jag och nadya hem till royana. där åt vi mackor och sen gick vi och hämtade nadyas lillesyster och lämnade henne och hämtade pengar till nadya. sen drog vi till royana igen och sofia kom dit också. sen vid 6 gick jag hem och åt. och nu pallar jag inte gå ut igen för dom vägrar möta mej. men nu ska jag duscha och kolla på tv, puss


grisöronen, skit skabbiga :s




sofia hemma hos royana (suddig bild)


jag i hissen, haha kolla min väska, helt platt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0