mahah

förlåt för jag inte har bloggat igår kväll och idag.

men ialf. min dag började med att jag vaknade vid 12. och jag fixade mej lite sen kom nadya. jag stekte ägg också, som jag glömde hemma :( sen gick jag o nadya och mötte royana o mimmi. och mimmi köpte cigg. sen gick vi till raman. de va ganska najjs där men de blåste och va ganska så kallt. men jag och nadya har humör så de blev najjs ändå :)
sen så kom min mamma, pappa och syster o hämtade mej o nadya och vi åkte till donken och åt.
sen åkte vi hem till oss och åt lite godis, bullar och fixade oss. sen skulle vi träffa simon och några till men dom va skit sega på o komma och jag o nadya väntade i typ en timme :/ sen när dom kom så spela dom fotboll och sen drog vi nästan direkt. nu kom jag hem för typ en en halvtimme sen och jag har snackat med saga och mina händer e is :s
jaja nu kommer bilder, mobba oss inte haha!


nadya o mimmi




nadya sööööööt!


muppen själv


haah alla bilder under är DRIV





haha hittade en alkis polare på bussen




quasimådo in tah club!




vi bjuder på dom!




dagens outfit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0