gamla bilder

omg kollade igenom min gamla blogg. jag börja tänka på massa gamla minnen. de va nästan lite jobbigt att kolla på alla gamla bilder som påminner mej om gamla tiderna. saknar dom väldigt mkt :/
men sådär är det alltid, man inser inte vad man hade föränn man mister det..


shiit kolla vad långt mitt hår va. vet inte när bilden är tagen


jag och sofia i somras


jag och saga i höstas


haha herregud, jag och emilia. saknar tiderna <3


jag och angelica. men den här är jäääätte gammal


haha min fjortisperiod


nrj elr the voice. saaaknar !


haha mitt gamla rum, jag och nadya


haha slickade? sofia kommeru ihåg? <3


tror de va tidigt i höstas. haha svea mössa?


emilia och royana. slutet av sommarn tror jag :)


min allra första header-bild


sommars, vill ha min hårfärg


december


mysigt. jag och fia i tunisien


sofia i vintras, sötis


höstas tror jag


julas tydligen haha :p


sofia och melina kommer ni ihåg?


jag, sofia och saga i höstas


haha jag, melina :(, bea, alma och lisa. cp dag <3


jag och sofia va glada för första snön, men man ser ingen snö på bilden haha


sommras. hehe hade lugg.


blond me lugg

september.


i 6:an tror jag.


ett och ett halvt år sedan


höstas/vintras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0