prao dag 4

shoooobrä!
idag har jag praoat som vanligt. ganska långtråkigt idag faktisik menmen. på lunchen åt vi i brandbergsskolan så kommer en jävla lärare o bah: ni får inte ha på er era jackor o blabla.. sen kallade hon mej kaxig. då blev jag skit sur o bah: man får ju förfan ätstörningar av att äta i den här skolan, alltid någon som ska klaga!
haha sen träffade vi en gammal klasskompis ett tag på lunchen (navid) sen fortsatte vi med arbetet.
juste imrn är sista dagen för markus (en kille som också praoar) det är lite tråkigt för han är skit snäll.
har precis badat, skit skönt.
jaja nu ska jag lägga in lite låtar på min mobil och sen ska jag kolla
på "Hjälp jag är med i en japans tv-show"
vi ses bitches!


outfit :p


hihi fika (a)


jadu?


lunchen


hehe


haha jag va lite galen mot min syster när jag kom hem (bjuder på den)







xD

Kommentarer
Postat av: kristina

Hehe tack även fast jag inte håller med :)

2009-04-24 @ 17:27:53
URL: http://kristinanorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0