valborg

Jag orkar inte blogga , så jag kopiera det nadya hade skrivít i sin blogg. Men jag bytte ut där det stog julia till nadya iställe .

hejsan bloggen :) jag kom nyss hem, jag har ju varit med nadya :) Först åt vi, sen fixa vi naglarna o sen så åt vi glass tårta :) muuummsigt! Sen fixa vi oss, vi locka håret o lite sånt ;) . Sen sminka vi oss o de, sen drog vi ut . Vi missa när brasan tändes, men det var ju inte så märkvärdigt med de ;) . Men iallfal, jag har ju gått runt utan smink hela dagen , så nu när man har på sig lite smink så känns de bra igen =) , men ska tvätta bort de nu xD . Men iallfal, vi drog o köpte en varsin dricka, sen kolla vi lite på brasan , sen drog vi ner i skogen och tog en massa bilder med min diggi ;) , så nu har man lite fräscha bilder . Sen åkte vi linbana, sen drog vi till brasan igen. Och så ser vi hur det börjar komma en massa fyvärkerier . Precis närvi tog upp kamran så sluta de :( . Men vi hann o filma lite :) . Men från ingenstans så börja det smälla som FFAAANN! och precis när vi skyndar oss som in i helvete , och precis när vi fick upp kamran så sluta de :s , asso jääääääävligt irriterande :( .. Snyft!

Snart kommer bilderna från dagen =) dom måste bara ladda klar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0