en sak jag aldrig har fattat!? hur man kan älska en artist så mkt?

hur man verkligen kan ÄLSKA en artist eller grupp så jävla mkt att man skulle betala hur mkt pengar som helst för att få se den personen/personerna! och skriker halsen av sig och bölar när man ser uppträdandet. jag har aldrig direkt haft någon idol, låter kanske som värsta tråkiga personen när jag skriver det här. men hallå?! det finns folk som har tagit livet av sej när michel jacksson dog! det är överdrivet! man kan ju inte leva för en människa som man inte änns känner.
haha och förut när johan palm åkte ut ur idol så stog det ju i tidningen att jättemånga tjejer (i min ålder dåra) hade börjat böla och grejer, för det första han e FUL och för det andra han sjunger som en SOPA!




(haha inte bara jag som tycker han suger!)

Kommentarer
Postat av: Gina

Kolla in min blogg där jag humoristiskt video bloggar om invandrare,moskeér och kända bloggare. Hittils har kända bloggare som bla gaybloggen.com äslkat de.CHECK IT OUT!



XOXO Ana Gina

2009-08-29 @ 04:09:58
URL: http://anagina.blogg.se/
Postat av: RoyanaMac-Intosh

Varför skulle man inte kunna älska nån artist eller nått så mycket !?

Jag t ex avguuuuudar MK & Ash Olsen fast visst skulle inte dö dö för de men utan de i mitt liv så skulle jag defenetivt tappa en del utav mig själv ! Tro mig när man väl fått dille om att avguda nån så gör man det hel hjärtat, dn stund kommer eller kanske inte men om den gör det då kommer du fatta :D:D:D:D:D:D:D

Okej nu låter jag typ insane men aja hoppas du fatta x'D

2009-08-29 @ 12:38:37
URL: http://royanna.blogg.se/
Postat av: RoyanaMac-Intosh

checka in min blogg, crazy me har lagt in video när jag shakear ass ! Bokstavligen alltså x'D

2009-08-30 @ 16:13:15
URL: http://royanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0