bilder från början av året


helt fuckad bild, men kolla hur mörkt mitt hår va


hahahahah va bara tvungen att lägga in bilden, SOFIAS FULA PIZZA!


haha sofia och kines-julia


mitt rum innan vi gjorde om det, HJÄLP :O



haha jag rita på nadyas rygg xd


jag i februari


skit söt sofia <33


haha ser ut som 2 tanter


skit ful xd


nån bild?


cool bild


haha skit ful jag på bilden xd


haha gick knappt att gå till bussen


haah jag och nadya fick summerfeilings i mars


långt hår



haha sofia i blont


hahahah k



haah linneas uppsvullna fot?!


hemkunskapen


nån bild på nadya


haha hjälpte en gubbe sätta upp skyltar


öö?


solning typ


hahahahha jag och nadya råka ta sönder


hahha snyggingar

Kommentarer
Postat av: RoyanaMac-Intosh

FRÅGESTUNd på bloggen, ställ gärna frågor, alla får ärliga svar !http://royanna.blogg.se

2009-08-10 @ 19:06:13
URL: http://royanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0