vad jag tycker om dom kända bloggarna


kissie
bloggar bra och om roliga grejer,
vääldigt överdriven och dåliga med henne
är att hon trycker ner folk i sin blogg!



dessie
min favorit blogg!
folk klagar på att hon är en översminkad fjortis
och ja det är hon haha, men hon har ändå bästa bloggen.



kenza
en blogg som jag inte läser så ofta,
men den är helt okej ändå.
är så jävla avensjuk på kenza seriöst!
hon har finaste namnet, finaste utseendet och drömlivet!


paow
hennes blogg har jag verkligen läst sen hon
startade den alltså hennes första blogg dåra (sweetandsour) eller vad
den hette. anledningen till att jag gillar paows blogg
är att hon är inte lika bitchig som kissie och dessie,
känns som att hon är sej själv mer.



gaybloggen/amir
läser hans blogg ganska ofta
han är så jävla skön, speciellt i sina videoinlägg.
en kille som verkligen är sig själv!



blondinbella
läser inte hennes blogg så har inget att säga.
men hon är ialf känd på riktigt inte som dessi
och kissie som tror att dom e så kända
det finns nog inte många 20plusare som vet vilka dom är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0