varför jag inte bloggar så ofta

  • har skit lite besökare
  • har skit ful design 
  • har inte så mkt tid
  • har ingen usb som funkar och dåligt kamera på mobben

saker jag ska fixa så bloggen blir bättre:

bli medlem på videfly eller vad de heter och börja videoblogga,
men den sidan där man blir medlem är på engelska och jag fattar inte så
mkt så måste ha hjälp med det.

spara pengar till en ny mobil med 8.1 mgp om jag inte får den när jag fyller år :p
sålänge ska jag fixa en usb-sladd till min mobil!

be någon fixa min design eller fixa nånting själv, men behöver nya bilder då

om jag fixar dom här grejerna så tror jag att min statestik kommer
höjas atomatisk för då kommer jag börja blogga regelbundet och ofta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0