äntligen har jag inte glömt bort att ta bilder

jag glömmer ju alltid bort att ta bilder under dagen. men den här gången kom jag faktiskt ihåg.
idag vaknade jag av att pappa väckte mej klockan 1 (han hade lunch på jobbet och han jobbar nära så han äter hemma ibland) då gick jag upp och åt frukost och kollade på en film vet inte vad den hette. sen fixade jag mej, drog till donken och mötte nadya och johanna. vi gick ner till handebterminalen och tog 24 till tyresö. när vi kom till tyresö svarade inte sebbe som vi skulle träffa så vi fick luffa runt i tyresö c en stund. men sen svarade han och vi gick till han. utanför han va alla. sen drog alla förutom sebbe så vi gick in till han och sebbe åt. resten av dan har vi spenderat i en lekpark typ :p haha.  kom hem för ungefär en timme sen, är skit trött :/



haha misshandel


haha


haha kramkalas


sebbe jular


haha var för seg på att ta bild så sebbe fick kramp


finaste jackan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0