gårdagen

skrev bara ett inlägg igår, inte bra asså..
va ju hos sofia med bella och sofia.
vi fixade oss sen åt vi fiskpinnar sen åkte vi till brandbergen och sofia köpte cigg, så kom beafisen också.
sen tog vi 24 till tyresö c och bytte till en annan buss. så gick vi hem till en kille som kallas pg där de va massa andra också. sen kom johanna dit också.
pallar inte berätta ngt mer, de va ialf mysigt. sen vid 11 drog jag hem med johanna.
sen när jag kommer hem blir mamma skit sur för jag kom hem 12 när hon visste att jag skulle va hemma då.
sen börjar hon säga att jag har druckit och jag hade inte änns gjort de så jag blev skit lack och gick in på mitt rum och satt på datan, så stänger pappa av internett då blev jag riktigt sur men tillslut somnade jag.


haha bea kör sofia i kundvagn


haha beas jacka xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0