haha skrev ett mejl till sl

jag sa idag när vi missade bussen hem från tyresö att jag skulle skicka ett brev till sl, så nu har jag gjort de.
haha jag försökte skriva lite vuxet. och det stog att dom skulle kontakta mej, så får se vad dom svarar.


såhär skrev jag till sl:
De senaste dagarna har jag åkt mycket mellan haninge och tyresö. det är många som gör det eftersom det är lixom komunen brevid. jag tycker att det borde gå fler bussar mellan haninge och tyresö och gärna att det ska finnas en snabb buss som inte går genom hela haninge och hela tyresö. det är väldigt jobbigt när man missar bussen och måste vänta i en halvtimma. och jag vet att många åker mellan haninge och tyresö så det skulle vara jättebra om ni fixade så det gick bussar dit oftare.


haha jag är ändå glad att sl finns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0