haha snacka om att ha kul med en webben

hahahaha kollade igenom massa bilder som jag och nadya har tagit.
snacka om att ha kul med en webbkamera.
här är några av massamassa bilder.
haha satt och garva för mej själv när jag gick igenom dom.
och nadya, bli inte sur, kolla bara på hur jag ser ut på bilderna haha!
bjuder på bilderna!

(GAMLA BILDER!)

haha en skit dålig outfitbild, man ser ju ingenting


haha nadya


haha tror de va den bilden som nadya tycker jag ser ut som bob marley


ojojoj. har visst klippt min lugg lite snett!


haha ser ut som en ajlien


haha


helt normala


haha vad söt


hahahahha



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, fan vad pinsam du ska vara :D

ring mig !<3 =)

2009-07-20 @ 12:04:53
URL: http://naadyas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0