hahah hittade massa gamla bilder på min pea!


jag, inte så jätte gammal


ett år gammal?


hahaha har för mej att vi va helt seriösa. haha nadya hade min mammas
brillor ! snart 2 år gammal bild?


ett år sen ungefär. jag och saga, haha skit glad!


1 år gammal kanske?


haha J.E.N.S-power vafan! fett annorlunda sofia såg ut


jag och nadya. 1 år gammal tror jag


jag med min ksss tröja som jag alltid hade och nadya med hennes pennskrin
som hon älskade! 2 år gammal bild


sofias farmor och jag i tunisien, ett och ett halvt år sen.


fan va snyggt mitt hår va där! ett år sen ungefär


2 år sen tror jag. jag och emilia.



ett år sen, saga och jag


emilia, sofia, nadya och jag.
1 och ett halvt år sen


haha ser ut som en liten tant.
sofia, jag, saga, emelie. snart 1 år sen.

asså jag älskar att kolla på gamla bilder, det är skit kul ju.
 funderar på att sätta mej vid våran gamla data,
där har jag hur mkt gamla bilder som helst ! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0