SKA BÖRJA BLOGGA IGEN, TROR JAG...

postat av Anonym:
din blogg är skiit tråkig!
Uppdatera mer.. innan du sluta uppdatera så var den skit bra ! Du skriver jätte bra och så !
GO JULIA! <33333333

haha fick nyss en lite rolig komentar som fick mej på lite bra humör, precis innan jag för en gång skull loggade in på blogg.se och tänkte faktiskt uppdatera och börja blogga igen. ska göra mitt bästa för att uppdatera. men tror de är nadya som har kommenterat för de stämmer på ip tror jag.

men nu ska jag dra hem för har sovit hos saga och hon ska iväg till täby på kalas tror jag de var. så nu måste jag byta om och så kommer mamma och hämtar mej.

NADYA OM DU LÄSER DET HÄR, FÖRSÖK FÅ TAG PÅ MEJ, MISS YOU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0