-

snabbt om dagen:
jag mötte nadya, mimmi och royana vid skolan sen drog vi hem till mimmi och gjorde en kladdkaka och chillade.
sen skulle vi till mimmis mammas jobb för mimmi skulle få pengar till hårfärg tror jag. men de blev lite kaos. för först åkte vi till slussen och skulle ta en buss (haha sen hände de en rolig sak, royana höll i mimmis hund så bajsade den skit mkt framför alla människor) sen åkte vi buss skit länge och fick reda på att vi hade åkt för långt, så vi hoppade av och tog en buss tillbaka en bit. sen skjutsade mimmis mamma hem oss till brnadbergen och jag och nadya drog hem. nu har jag nyss ätit och ska messa nadya och se om nadya har slitit sej bort från datan ännu.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0