bloggpaus under sommarlovet?

måste ta och fundera på om jag ska ha bloggpaus under sommaren, oavsett vad kommer jag ändå inte blogga lika ofta.
jag vill lixom inte tänka på bloggen nu när det är sommarlov, men jag måste blogga. det låter sjukt, men när jag hade bloggpaus i en vecka förut saknade jag min blogg jätte mycket, beroende av att blogga i en dålig blogg? haha!
men jag ska tänka på saken men en sak är säkert och det är att jag kommer blogga lite ialf.
puss!


bilden tagen för mer än en månad sen,
det va skit soligt då men inte nu :(


Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

tjolahopp ! ;D Hur har vädret varit hos dig idag ? :)

Ska du hitta på något kul ikväll ?

2009-06-09 @ 16:09:02
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0