hejsofia!

förlåt för dålig uppdatering idag, men har inte haft "tillgång" till data.

jag började klockan 10 idag, men lyckades ändå komma försent till hemkunskapen för jag missade min buss.
på hemkunskap städade vi och sen fixade snälla jag en glasstårta typ. sen hade vi lunch, kocken melker är ju i våran skola och dom hade gjort jättefint i matsalen och gjort god mat, men det tog ungefär en halvtimme för mej och sofia och komma in, för hela skolan skulle äta samtidigt!? efter lunchen hade vi slöjd, där fick jag och sofia som uppgift att rensa virnålar haha, skit kul -.-..inte!
sen var det tydligen ingen engelska så jag och sofisa drog hem till henne och låg och kolla på tv jättelänge och degade oss med tårta och yougurt, hehe :p vi kollade på en film och mer tv. sen drog vi och mötte madde och jennifer vid konsum sen kom alma och bea också. då gick vi hem till jennifer och madde o klllade på i taket lyser stjärnorna, den filmen är så sorlig. jag och sofia drog till bussen vid tio och sen jag kom hem har jag hunnit med att äta, duscha och kolla på tv.


på hemkunskapen


fick klobba på slöjden av biggan som ska sluta :(



american best dance crew, dom dansar skit bra :O


haha sverige-power!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0