jag hissar och dissar


brun utan sol
det funkar faktiskt om man tar lite i taget och smörjer in sej ofta.
det dåliga är att dom inte lukar så gått, eller ialf inte den jag använder.


hårspray
en sak som jag använder varje dag för
att få lite volym och håret på plats.

facebook
förut gillade jag ju inte facebook,
men nu har jag ändrat mej. bra för dom som tröttnat på pea.




olagligt att ladda ner film
dom har ju börjat hålla mer koll på det där
och ger mer böter typ sen 1 april. förut laddade
jag ner film, men vågar inte längre.


stökigt rum
jag har nästan alltid det,
för jag orkar inte städa. men det är skit jobbigt
för man hittar ingenting.

regn och blåst
usch, nu när det är sommar vill vi ju ha sol!

Kommentarer
Postat av: lillblondin

Sv; haha jasså det tycker du? ;D

2009-06-20 @ 15:19:02
URL: http://againstallodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0