låten får mej att bli glad!


HÖJ VOLYMEN OCH LYSSNA! SÅ JÄVLA BRA!

är skit irriterad just nu för nadya lovade mej att vakna klockan 10, och då går jag och lägger mej extra tidigt
och ställer klockan på 10 såklart. sen när jag vaknar ser jag att hon har messat mej "jag går och lägger mej nu vi
går upp klockan 11 islt" typ så. och det har hon typ skickat till mej halv 3 eller nått. lixom hon visste ju att hon hade sagt till mej att vi skulle upp vid 10, då behöver man ju inte lägga sej så sent :/ okej om jag hade sett de innan jag somnade. har ju jag redan vaknat och jag kan inte somna om när det är just i mitt rum vilket det är för solen lyser in.
och jag vill ju också sova mer egentilgen, men kan ju inte somna om som sagt.
vi kommer säkert komma ut klockan 2/3?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0