planer för morgondagen/gamla bilder

tänkte uppdatera lite bara..
har precis ätit godis och kollat på tv, intressant?


planer för morgondagen:
jag ska ställa min klocka på alarm 10 och om det typ regnar då ska vi
sova en stund till. sen vet jag inte vad vi hittar på,
ska försöka få tillbaka mitt linne som mimmi har också.
sen lite senare typ efter midagen ska jag träffa hejsofia för
hon har varit i tunisien i en vecka och jag har saknat henne och måste hinna träffa
henne innan jag drar iväg till cypern ju. sen måste
jag packa och inte gå och lägga mej för sent, för måste upp klockan 4/5 på
måndag.

har inte så mkt gamla bider på min data, lite synd

nadya i vintras, haha


jag i vintras


hejsofia och jag i vintras


jag och sagis i höstas


haha lyckad dag asså. jag nadya och aladin va på ett dagistak och kastade
kottar på folk och det slutade med att någon ringde polisen :s
så polisen kom och vi fick panik först tänkte vi smita, men de gick inte för polisen omringde typ
oss och vi satt ju lixom på ett tak som var skit svårt att komma ner från.
sen när vi kommer ner frågar dom om våra föräldrars nummer och adress och
jag trodde på den tiden att poliserna va dumma i huvet så jag sa att jag inte visste.
sen kom mina föräldrar men inte nadya och aladins för polisen fick inte tag i deras föräldrar.
mina föräldrar va arga på mej men mest för polisen hade sagt att jag var otrevlig.
stor grej av en liten sak? haha hade bara lust och berätta, de är därför den här bilden är rolig!


jag, nadya och sofia i höstas


jag och nadya, höstas


sofias farmor och jag i tunisien förförra påsken


emilia, sofia och jag förra skolavslutningen


idolfinalen


bilden är minst 1 år gammal
kolla mitt hår, minns inte att jag hade sådär långt :O


min syster och jag, skit små


slickat hår?
haha jag och sofia på grönan förra sommaren


vintras tror jag de var.
när sofia fick hjärnskakning.
jag, melinoo, bea, alma och lisa


mer en 1 år sen?



Kommentarer
Postat av: natasha

hihi förväntade mig att den skulle vara godare faktist:D marabou dajm är liksom godare..

2009-06-20 @ 23:47:07
URL: http://latimbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0