söndag

tänkte skriva lite snabbt om min söndag eftersom jag inte har bloggat idag.

vaknade vid halv 1 tror jag. då gick jag upp och åt frukost och satt på balkongen i det fina vädret i 20 minuter typ. sen träffade jag nadya, vi gjorde inget speciellt. vi dog ialf av garv när nadya pratade med sin pappa i telefonen haha xd
klockan 6 drog jag hem för min farfar skulle komma till oss och äta middag, sen har jag kollat på the cribs med min syster och duschat.

imrn har vi klassens dag och vi ska ju spela brännboll och kubb sen gå och äta pizza på mias :o
jag är negativ men blir lite lack på min klass att när dom röstade så röstade dom ner laserdom :(
och sofia ska till örondoktorn imrn så hon hinner kanske inte komma och jag har inte så jätte bra
"relation" till min klass, så det kommer nog inte bli så kul imrn, menmen.



cp bild från i vintras, shit kolla vad mörkt mitt hår var :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0