tjejmiddag hos bea

min mobil fuckar sej så kan inte lägga in bilder, åååh!
får försöka senare eller så kan jag ta bilder från lisa sen :)

klockan 5 duschade jag och fixade mej jätte snabbt sen körde min mamma mej till brandbergenscentrum där jag köpte godis och jag hade skit brottom så hon väntade på mej och skjutsade mej till everts där lisa var. vi gick till sofia där linnea också va och sen drog vi alla 4 till bea där jennifer, madde och bea va och efter ett tag kom iza dit. vi hade skit mysigt madde och bea lagade mat till alla. de va skit gott och vi åt på beas altan. sen efter vi hade ätit ville jag, sofia, linnea och iza ut så vi gick till en gunga på båtsmansskolan (precis där bea bor) haha så ramlade sofia över staketet på nått sätt, vet inte hur men det såg skit kul ut, jag börja asgarva sen gungade vi lite tills några snorungar kommer och kasrar saker på oss och kallar oss divor. så stog vi och "tjaffsa" med dom en stund, sen helt plötsligt så springer iza, linnea och sofia iväg och ungarna efter. och dom va helt galna typ svingade sej i ett träd haha så jag la mej ner på marken och börja asgarva för mej själv sen skriker barnen "Det finns en tjej kvar!" så tar dom tag i mej, skit läskiga!
men sen kom jag låss, sen står dom och glor in genom beas fönster i typ en halv timme. sen kollade vi på i taket lyser stjärnorna och åt godis och chips. sen drog vi ut och gick förbi iza sen åkte vi till brandbergen och jag drog hem typ direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0