årets första dopp 2 maj

lite snabbt om dagen:
jag och nadya åkte till tantolunden (ett ställe i stan där man kan bada), jag badade och vi solade. sen drog vi till t-centralen och gjorde inget speciellt. sen drog vi hem till brandbergen, på bussen va de några jävla fyllon som hota busschafören och försökte slå han. men vakterna hämtade dom. i brb mötte vi royana och mimmi en snabbis.
sen drog vi hem till mej och jag åt.
sen drog vi hem till royan där royana, mimmi, mikaela och 2 killar va.
så chillade vi där, typ kollade på film och åt snacks.
haha de va typ som små kex som jag satt och gav i smyg till nadyas hund. haha nadya blev rädd att hon skulle på diare.

och nu äntligen kommer bilderna:

mina ganska så bruna ben ;)


sommar


alkispower


vattnet


redo haha







hade en video också, men den funkar inte att ladda upp :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0