BLOGGPAUS!

jag kommer ta en bloggpaus. och då menar jag på riktigt nu. jag kommer inte blogga fram tills sommarlovet ialf. anledningarna till att jag tar en bloggpaus är:

*jag måste göra mitt allra bästa i skolan eftersom betygen sätts snart och jag ligger inte så jättebra till i alla ämnen, och jag ska plugga och satsa på skolan nu de här sista veckorn.
*jag har bloggat regelbundet sen september 2008, och jag har tröttnat.
*jag har inte många besökare och jag får nästan inga kommentarer, så känns som att nästan ingen läser.
*jag vet inte vad jag ska blogga om.
*jag vill känna hur det känns att bara låta livet gå, utan att skriva ner det.


men jag kommer nog börja blogga på sommarlovet eller någon gång förr eller senare, och jag kommer inte ta bort bloggen, verkligen inte. och om det skulle vara så att någon är helt besatt av min blogg, men det tror jag verkligen ingen är. så får ni skriva en komentar om att jag ska fortsätta blogga, så kanske jag ändrar mej. men det känns faktiskt inte just nu som att någon uppskattar min blogg. PUSS FÖR ETT TAG, I'V BE BACK!


Kommentarer
Postat av: nadya

jag gör de !!! (a)

2009-05-10 @ 15:58:37
URL: http://naadyas.blogg.se/
Postat av: RoyanaMac-Intosh

Jag gör också deeeeeeeeeeeeeeeeet juuuuu :O

2009-05-10 @ 20:40:20
URL: http://royanna.blogg.se/
Postat av: sofia

julia ditt cp ta inte bort den!!!!!!!!!!!!

2009-05-12 @ 22:44:02
URL: http://sofiagraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0