gårdagen

hade inte tid att blogga igår, så jag gör det nu istl.
min dag började med att jag åkte till handen med nadya och köpte 2 par tights och en glass.
sen träffade vi linnea och sofia i brandbergen av en slump. sofia och linnea solade och jag o nadya höll dom sällskap xd
jaja sen drog jag hem och åt och tog med mej saker och fick skjuts av mamma till sofia där även nadya va.
sen träffade vi bea och madde vid konsum och drog vidare till gårdensbad. där var det massa trevliga människor och vi firade att lisa hade fyllt år dagen före. sen kom sofias mamma och hämtade mej, sofia och nadya och lämnade av nadya och körde mej och sofia hem till sofia. där kollade vi på fucking åmol, haha garvar alltid åt det där säret :p
sen kom iza hem till sofia och vi kollade på en annan film som jag inte kommer ihåg vad den hette. sen somnade iza jättesnabbt. sen idag har först jag o sofia varit hos bella sen träffade vi nadya. PUSS!


någon tjej med skitbra kamera tog bilden igår.
madde, jag, födelsedagsbarnet och sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0