irriterad!

idag har jag varit i skolan, tråkigt som vanligt. haha sofia och alma va skit taskiga och kasta in mej i buskarna.
jag fick tillbaka mitt no-prov och jag hade vg på de :D sen fick jag tillbaka mitt spanska prov också, som jag hade g på. kommer aldrig lyckas bättre på ett spanskaprov. sen på vägen hem på busshållplatsen så börjar en kille som jag hatar hålla på som fan och va skit jobbig. det som va lite roligt va att han skämde ut sej för alla på busshållplatsen. skit irriterande när nån från ingenstans kommer och börjar hålla på. nu ska jag ta nått att äta, sen har jag stoor lust att sova. men vi får se, puss

har tyvärr inga bilder från idag så ni får nöja er med en gammal :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0