långt inlägg om gårdagen som ingen orkar läsa?

efter skolan drog jag och nadya mot raman, påvägen gick vi förbi saga och frågade om hon ville hänga med, och det ville hon. på raman badade jag och saga jättesnabbt men inte nadya. sen drog saga hem och jag och nadya gick till konsum där min mamma och syster var som hade köpt pizza. jag och nadya delade på en pizza och sen drog vi ut. haha ute hittade vi en mini cykel på dagiset och sen hittade vi en till också. hehe vi åkte runt på den ena skit länge och hade skit kul. sen vid 9 drog vi hem till nadya och frågade om hon fick sova hos mej, men det fick hon inte så hon tog ut sin hund och följde mej en bit hem. när jag kom hem kollade jag på tv med angelica och mamma och åt chips och ostbågar, sen såg jag och angelica på high school musical, men jag somnade efter halva filmen (va skit trött)

(bilder kommer sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0