långt inlägg om min söndag

förlåt för dålig uppdatering idag, men mitt internett har inte fungerat från igår natt tills klockan 2 på dagen typ. men ialf.. idag åkte jag med mamma och angelica till kumlabadet, skit skönt väder asså, vi solade och jag och angelica badade. sen åkte vi förbi lidel och köpte glass och linnea ringde och frågade om jag ville följa med till handen. så när jag kom hem fixade jag mej jääätte snabbt  eftersom dom stängde om en timme. sen tog jag bussen till handen där linnea va. vi kollade runt i lite affärer och linnea köpte ett fint linne till hennes mamma i morsdags present. sen köpte hon en chees och 2 glassar och självklart fick jag den ena glassen haha ;)
sen drog vi hem och jag somnade typ på våran balkong. sen åt jag middag och nu har jag läst massa bloggar skit länge.
är skit trött vet inte vad det är med mej, kanske värmen eller bara längtan efter sommarlov!


donken


outfit:
-grått linne-vero moda
-grå tubkjol-gina
svart kofta-hm
tights-vet ej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0