måndag

okej jag har damp på min mobil just nu för den fuckar sej så det går inte o lägg in bilder

idag så mötte jag nadya nere vid bussarna och hon va jätte seg så vi missade bussen, sen skulle hennes bror ha nycklarna så då missade vi nästa buss också. sen när nästa buss kom så satt linnea och iza på bussen så dom följde med oss till vendelsömalm där sofia, madde, bea och tobbe va. där rökte vi v-pipa och hade det mys. sen drog alla förutom jag nadya, sofia och tobbe. så åkte tobbe och mötte viktor och jimmy tror jag dom hette. sen var jag tvungen att dra hem och äta, men de gjorde inget för min familj skulle på angelicas fotbollsmatch så dom släpte av mej vid sofia.
hemma hos sofia hade dom gjort en kladdkaka men killarna ville itne ha så jag och nadya tog 2 feta bitar, hehe.
sen åkte vi moppe till maxi och köpte glass på donken. sen skulle sofia köpa cigg så vi ¨åkte till brandbergen där vi träffade linnea, iza, madde, jennifer och bea en snabbis. sen drog vi vidare till raman och gjorde inte mkt, jo jag atppamin lösnagel! :( sen skjutsade dom hem oss till brb och jag gick hem.

ååååh va arg jag blir på min mobil det är mitt minneskort som dampar!
jätte tråkigt inlägg det här eftersom det inte är några bilder, men ska göra ett försök till med min mobil,
så¨dom kommer lite senare!


en stekig bild på mej från idag som jag tog från nadyas blogg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0