TILLBAKA IGEN EFTER 1VECKAS BLOGGPAUS!

hejsan jag hade ju bloggpaus som sagt, hehe blev inte så lång bloggpaus (1 vecka) skulle ju har det till sommarlovet började, men det är inte lång tid kvar och jag har saknat min blogg! det kommer komma ett inlägg snart på min skolavslutningsklänning och säkert fler inlägg, som ni ser har jag fixat om designen igen. jag kommer nog blogga ganska ofta, men om jag inte har nått speciellt att skriva om, eller inte har några bilder, osv kommer jag inte skriva.

ialf idag har jag varit i skolan i ca en timme för jag gjorde bara mitt prov och sen drog jag hem, jag har mensvärk de e därför. nu har jag suttit vid datan i typ 2 timmar, så ska nog göra nått annat. mer inlägg kommer snart ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0