torsdag

idag har jag inte gjort något speciellt. varit i skolan som vanligt. baxa ett helt paket med pennor från hemkunskapen, så nu har jag pennor tills jag går ut 9:an hihi :) efter skolan drog jag och sofia till brandbergen och sofia och jag delade på en kebab, eftersom hon va skyldig mej en halv kebab :D sen kom nadya, royana och mimmi dit till grillen. sen försökte jag och nadya hjälpa sofia med ett prov som hon har omprov på imrn. men hon va lite seg, men hoppas det går bra för henne. sen försökte vi fixa cigg till sofia, men de gick inge bra. haha sofias kompis tjabbe kom förbi men sofia gömde sej och sen kom hon på att han kan ju köpa cigg. så hon ringde han så fixade han till henne. haha fett synd om mej :o jag frågade en tant som va skitliten om hon kunde köpa.. och hon försökte slå mej med sin kasse och bah: MAN SKA INTE RÖKA! skit läskig. sen bytte sofia byxor i solariumet, sen drog jag hem för jag pallade inte va ute, de va skit kallt juh!

men nu ska jag äta middag, sen kommer bilder !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0