ruuuudan

först vill jag bara säga förlåt för jätte dålig uppdatering och för mina 2 jättekorta inlägg jag skrev idag, ska satsa lite mer på bloggen nu, det blir ju roligare att blogga om man får fler läsare och så, menmen..

idag vaknade jag ungefär vid 12 och då åt jag frukost på min balkong, det va jätte varmt ute, 27 grader vafan ! :D
sen ringde nadya och frågade om jag ville bada och det ville jag, men jag har jättedåligt morgonhumör så jag va negativ mot allt nadya sa, men sen ringde jag upp henne och sa att vi kunde dra till rudan. så vi fixade oss snabbt och mötts vid dansbanan och jag såg att dom höll på att fylla brb-badet med brunt vatten, lite äckligt men det va tydligen för det var järn i vattnet. sen kom sofia till brandbergen och följde med oss till rudan. vi badade och de va faktiskt inte så kallt och tog massa bilder (lägger in sen.) vid halv 6 drog vi till bussen och väntade länge men bussen kom tillsist. jag drog hem för jag skulle äta, duscha och sminka mej. sen skjutsade pappa mej till sofia där nadya också var. vi drog direkt när jag hade kommit dit och mötte madde. sen mötte vi linnea och gick hem till linnea och madde. där fixade linnea sig och vi gjorde inte så mkt. efter det gick vi och mötte bea som klagade på sitt fina hår. vi gick till djurgårdsplan och därifrån tog jag och nadya 10 bussen. inte så lyckad lördag men jaja. nu har jag suttit vid datan typ en timme och bara chillat och ätit godis :)


haha nadya tog bilden, fan va vi garva


bjuder på den orkar verkligen inte täcka över mitt fejjs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0