till nadya lindqvist

hihi tänkte skriva på pea, men lägger den här istl..

haha det va jättelängesen jag skrev en "press" om någon, men tänkte göra det nu.
jaja.. nadya du är en sån underbar person, ångrar inte en ända sekund att jag började i brandbergsskolan och lärde känna dej. kommer du ihåg den där veckan när vi vara varje dag, ända sen dess har vi varit jätte tigtha. du får mej alltid att bli glad och make my day, eller hur man nu säger haha! vill bara att du ska veta att jag älskar dej jätte mycket älskade twini! oj, vilken lång press det blev, NOT! suger på att skriva, men tror nog du vet att du betyder jätte mkt för mej, det är alltid du som får mej att asgarva nadya, love you!



haha lite minnen, har inte så många bilder på min data, men skit samma :)























haha satt o garva för mej själv när jag laddade upp några av bilderna! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0