20 saker som du kanske inte visste om mej

jag heter julia mikaela lindberg
jag är 25% finsk
jag hatar lugna låtar
jag har aldrig flyttat i hela mitt liv
jag tycker det gör skit ont att noppa ögonbrynen
jag har blivit polisanmäld för misshandel för att jag puttade en tjej i magen
jag älskar min blogg
jag heter jaolia på pea
jag har samma lösenord på alla sidor jag är medlem på
jag gillar inte facebook
jag hatar folk som tror man är en idiot
jag har bara haft ett husdjur
jag har fått mitt andra namn mikaela efter min pappa som heter mikael
jag gillar att äta hård pasta
jag har varit på maria ungdom
jag är lat
jag har haft 2 andra bloggar före den här
jag fick G i exakt alla ämnen förra terminen
jag är nästan alltid seg på att svara på sms
jag har varit i afrika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0