skräckfilm

men ialf.. jag och nadya fixade oss. sen drog vi hem till henne för hon skulle hämta busskort och pengar. men hennes mammas busskort hade gått ut. så vi fick gå hem till mej igen och hämta min mammas busskort som nadya fick låna.
så tog vi bussen från mej och lyssnade på musik från min gamla mp3, så jävla bra låtar (dom är ungefär ett år gamla, men dom väcker minnen) och min musiksmak va ganska så techno/house då, haha.
sen gick vi av i gullmars och tog tunnelbanan till hötorget. där fixade vi med biljetterna asså bokade platser. sen gick vi o köpte godis i en affär runt hörnet av bion. filmen va skit bra och läskig. haha nadya skrek lite då och då hehe. sen när filmen va slut började vi asgarva åt en bild som va skit lik tarzan (inte den tarzan ni tror, haha)
så tog vi tunnelbanan hem. haha så satt de en as äcklig gubbe som typ va lodare och hade ett stort hål i sina byxor så hänge hans pung utanför. haha jag såg inte, men nadya såg. fan va äckligt! sen så tog vi bussen hem, haha så kommer de på 2 fulla 30åringar som trodde dom va skit coola o börja prata med oss. skit mobbade haha. sen kom simon på bussen och han trodde typ att vi kände dom där gubbarna, lite pinsamt.
sen gick nadya av vid centrum och jag gick av vid mej.

här kommer lite bilder:

outfit (suddig bild)


min fula gamla mp3, med skitbra gamla låtar


popcorn o läsk


skit liten bio


guudis


våra ganska bruna fötter


haha nadya ville se filmen


tarzan


nadya blev mätt och belåten efter allt godis o popcorn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0