min fredag

nu hade jag tänkt att berätta om min fredag. jag var ju som sagt med nadya och vi fixade oss och tog bussen till brb-centrum lata som vi är. där mötte vi mimmi och mikaela. sen hoppade på på 807an och mikalea gick av någonstans på vägen. och vi gick av vid norra sköndal. där tog vi någon konstig buss och åkte jättelänge tills vi kom till heron city. där träffade vi benjamin, ralle och ngn annan kille. mimmi köpte en heliumballong för 50 kronor :o haah de va skit kul, ni vet man får pipröst, haha. sen skulle vi egentligen på bio, men sen blev det massa problem och tjafs men det slutade med att jag och nadya åkte tillbaka till norra sköndal och bytte buss mot gullmars. haha vi stog i rulltrappan medans vi väntade på tåget och kom på en egen låt. i sergelstorg blev det jättestressigt för bion började 21.10 och vi beställde biljetterna 21.00 och popcornkön var skit lång så vi sprang ner och köpte godis istället. vi kollade på 17again, den var faktiskt bra, men vi trodde den skulle va dålig. sen åkte vi hem och hade jätte kul på bussen haha. sen var jag hemma vid 12 och då åt jag för jag va skit hungrig. 

här är bilder från idag:


filmen


jag imorse, ny duschad och inget smink


haha nadya hade kosshörlurar så jag blev avis och tog några fula
lurar från mamma o pappas data (a)


haha heliumballongen och nadya, ångrar att jag inte filmade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0