långt inlägg från dagen

okej dålig uppdatering idag asså. förlåt ska bättra mej!
har inget bättre för mej så tänkte berätta om dagen, om någon orkar läsa.

jag var i skolan som vanligt, jag gjorde mitt so-prov, kändes som det gick ganska bra faktiskt :) sen hade jag svenska och sen lunch. haha sofia va inte i skolan och alla andra hade lektion så då messade jag nadya och frågade om hon hade lunch, men det hade hon inte så då tänkte jag dra hem o äta för jag tänker fan inte sitta själv i matsalen. men när jag va påväg till bussen ringer sofia och då stannade jag såklart kvar och åt i skolan istl. haha berättar varenda detalj ;)
sen vare gympa, haha en kille i min klass skulle hålla lektionen och ingen lysnade på honom så han sprang iväg occh börja gråta, stackarn! sen på sista lektionen hade jag spanska och jag höll på och somna för vi kollade på någon jätte tråkigt spansk film, och jag hatar spanska filmer, dom är mysko! sen drog jag till busshålplatsen och väntade på 3 sega personer som heter sofia, madde och jennifer. vi tog bussen till gullmars och t-bana till hötorget. där kollade madde och sofia på klänningar till skolavslutningen. dom köpte jättesöta klänningar från gina. juste inne på gina träffade vi nadya och mimmi. men ialf, vi gick till ett cafe på hötorget och tog en varsin stor fet latte med grädde på som var skit god, men as söt! sen drog vi till t-centralen och jennifer tog ett annat tåg en oss. vi åkte till skanstull och madde och sofia skulle köpa cigg i en liten kiosk där, som man alltid har kunnat göra förut. men vi hade otur för dom hade precis bytt ägare, så vi stog utanför en annan kiosk skit länge och frågade folk om dom kunde köpa. haha jobbigt.. sofia gjorde mej skit irriterad för hon slog mej med sin påste och jag hade ont i magen och va kissnödig så jag blev surig.
sen tillslut fick dom sina paket, hehe 2 sydafrikaner som vi tränade våran engelska på haha xd
sen drog vi hem och bussen gick bara till brbc så jag fick byta buss. så va de en lite konstig gubbe som bah: vill du ha en banan, och sträckte fram en banan mot mej. jag bah: nej tack! han bah: slipp då. haha skit ledsen lät han.
sen åt jag hemma oh saga kom till mej och satt och väntade på när sega jag åt. sen drog vi ut, mötte nadya och mimmi en stund. sen åkte vi till krokodil badet där emilia och några va. vi va inte där länge. sen tog vi bussen hem och jag va hemma typ för en timme sen.
haha det blev ett väldigt långt inlägg, tror inte någon orkar läsa ;)


jag imorse, (innan jag valde kläder för dagen, haha)


sofia va desperat hon skulle ut även fast det spöregnade
(syns inte på bilden att de regnade)


haha i skanstull.
någon konstig thaiaffär med roliga saker i :p


haha madde langar mördarblick

(kanske kommer en video från musik snart)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0