chacha

förlåt -.-!

asså shit vad min blogg suger ba**e !
ska verkligen bli bättre, men när jag inte kan lägga in bilder så blir det så tråkigt :(
jaja idag har de varit en helt okej dag. först mötte jag royana vid skolan. så kommer navid (en ful kille i min gamla klass) och spottar på mej 2 gånger och jag hade precis ducshat :s naajs! men jag skrek att han va en äckeliranie vilket han är. då kommer såklart nån snorunge och börjar kaxa för han trodde jag sa till han, haha irri!
sen köpte vi lite godis och gick till johanna där nadya va också. sen drog vi direkt till royana och chillade. sen drog vi till johanna igen tror jag? haha minnesförlust :p där drack vi lite cola och jag o nadya kolla på tv:n och royana och johanna vid datan. haha jag och nadya garva som fan åt nånting xd sen va jag iväg och träffade sjuka sofia en stund. sen drog vi ut igen och jag ville köpa nått så johanna och royana gick i förväg så gick jag o nadya till ica och köpte nån kaka typ.
vi drog till royana och chillpillade. efter en stund drog nadya hem.

hahhaha!
royana: jag läser sagan om ringen.
jag:okej är den bra?
royana: den är lite tråkig, jag började läsa den år2003.
jag: hahahha okej när läste du den senast då?
royana: ett år sen..
jag: då läser du den inte längre ju..
royana: jo för jag viker sidorna så jag vet vart jag ligger.

haha ofta man läser en bok i 6 år xd
fan va jag och johanna garva asså xdxd

jaja nu ska jag sova, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0